جک
 
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
 
 
جمعه 18 مرداد 1392برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : Ƹ̴Ӂ̴Ʒ PESARZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد . از درد دارم میمیرم میگم چرا میزنی ،

 

میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی...

..

..

این باباست که ما داریم

 

 

بچه خواهرم 6 سالشه بردمش فروشگاه میگم: دایی، عزیزم چی دوس داری واست بخرم؟

 

میگه شکلات

 

گفتم چشم! چه شکلاتی بخرم برات؟

 

میگه شکلات تلخ... مثل طعم زندگی

 

بچه داداشم 6 سالشه (دقت کنید میگم 6 سال نه 60 سال) خورده بود زمین؛

گفتم بیا بوسش کنم تا خوب شه...

برگشته میگه : نمیخوام تو زندگی زخم هایی هست که فقط یه نفر

خاص هست که باید بوسش کنه تا خوب شه |:

اینا بچه که نیستن افعین افعی!!!

من O-O

برادر زادم ^-^

قندون خونمون |:

 

 

داداش دوستم رفته مسافرت ، ماشینشو داده یه هفته دست دوستم باشه ....

 

اونوخت داداش من هر وقت میره بیرون شلوارکشو توی کمد قایم میکنه که من نپوشمش...

 

از داداش هم شانس نیاوردیم !!!

 

 

رفتیم خونه فک وفامیلامون ، بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم … ایندفعه واقعاً از همه تون یکصدا میپرسم

 

.

 

.

 

                                                                     فک و فامیله داریم؟

 

 

خونه مادربزرگم بودیم من وپسرخالم میخواستیم بریم بازار پسرخالم گفت من هیچی پول باهام نیست هزار تومن بم بده

 

گفتم الان که هزاری ندارم وقتی پولو دادم به راننده باقیمانده‌اش رو میدم به تو

 

توی ماشین من جلو نشسته بودم اون عقب،کرایه رو دادم و راننده که باقیمانده رو داد بم مستقیم دستمو بردم پشت که پولو بدم پسرخالم

 

میدونی چی بهم میگه؟

 

میگه: اگه بازم پول خواستی بهم بگو

 

یه جوری گغت انگار من هیچی پول باهام نبوده

 

.

 

.

 

پسرخاله پررو که من دارم؟!

 

نویسنده : توکل

 

 

دختر عمم ۸ سالشه اومدن خونمون،

 

 

 

در رابطه با تهیه کننده مستندهای نشنال ژئوگرافیک صحبت میکرد …

 

 

 

من تا ۱۵ سالگی جلو پنکه صدا در میاوردم و اطرافیانم تشویقم میکردن

 

.

 

.

 

.

 

اصن یه وضی هاا

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


WELCOME
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ و آدرس pesarzebel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 5457
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1