جک
 
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
 
 
شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, :: 11:15 ::  نويسنده : Ƹ̴Ӂ̴Ʒ PESARZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

جون خودت یکبار گردنتو تکون بده
:
دلم واسه صدای زنگولت تنگ شده.

.

.

دستت رو بزار رو سرت ..

چیزی حس نمیکنی؟

تعجب نکن ، بعضی از بزها شاخ ندارند...!

.

.

با گوشیت چکار کردی هر چی زنگ میزنم میگه : مشترک مورد نظر لوسه به تو نمیده بوسه.

.

.

ما را نکشان به سوی لبهای خودت

برگرد برو بخواب در جای خودت

میخوای اگر ببوسمت حرفی نیست

اما همه عواقبش پای خودت

.

.

مشترک گرامی ، حرکت زشت شما را در حمام دیدم...

هیچکس تنها نیست (همراه اول )

.

.

سلامی به گرمی آش رشته که روش با پیاز داغ نوشته : دوست دارم فرشته

.

.

آنقدر دوست دارم که می خوام بخورمت ، حیف که مامانم گفته هله هوله نخورم!

.

.

اسمت رو روی غنچه نوشتم شکفت ، رو درخت نوشتم میوه داد ، تو صحرا نوشتم لاله زار شد! آخه این اسمه یا کود حیوانی؟

.

.

در وفا هیچکس استاد نیست ولی در بی وفایی همه استادند. چطوری استاد؟

.

.

هشدار به دخترهای دم بخت ، دخترهای چینی با مهریه ی کم در راهند... بجنبید.

.

.

آمازون با تمام درختاش .... آسمون با تموم ستاره هاش.... دنیا با تموم آدم ها رو با هم جمع کنی خیلی میشه...

.

.

لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی .



نظرات شما عزیزان:

playful girl
ساعت1:34---20 مرداد 1392
آنقدر آرامم ،


که شک دارم به بودنم !

ترسم نه از طوفان ،

از مرداب شدن روحی ست

که هم قافیه ی پرواز

ترانه می سازد !!!
یه سری بزن خوشحال میشم دوست عزیز


farnaz
ساعت20:14---19 مرداد 1392
سلام داداشی وبت بامزس من لینکت کردم تو هم بلینک

محدثه
ساعت20:13---19 مرداد 1392
سلام ممنون که به وبم اومدیبازم سر بزن راستی لینکت کردم تو هم منو بلینک

فعلا بـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


WELCOME
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ و آدرس pesarzebel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 5381
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1