جک
 
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
 
 
یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 8:42 ::  نويسنده : Ƹ̴Ӂ̴Ʒ PESARZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

 به دوستم گفتم گ.و.ه نخور ، خیلی شاکی شد …
رفتم بغلش کردم گفتم “بخدا واسه سلامتیت میگم !!! و گرنه بخور !!!”

.
.
لذتی که در شکار پشه با دست هستش در شکار آهو با تفنگ نیست …
.
.
ﻣﻦ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﮕﯿﺮﻡ ﯾﻪ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﻭ ﺟﻤﻊ ﻭ ﺟﻮﺭ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻡ ﻭ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻢ !!!
البته ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺍﺵ ، ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻣﯽ کنن ﺧﻮﺷﮕﻞ ﻣﯿﺸﻦ ﻣﯿﺎﻥ و ﻣﻦ ﺗﺎﺯﻩ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﻢ ﭼﻪ ﻏﻠﻄﯽ ﮐﺮﺩﻡ ؟
.
.
لعنتی این صحفه آیپد چقدر زود کثیف میشه …
متوجه شدید من آیپد خریدم یا بیشتر توضیح بدم ؟
.
.
دیگه کم کم هوا داره سرد میشه و از دست دعوا با بابامون سر کولر راحت میشیم ؛ دیگه باید خودمونو واسه مسابقات خاموش-روشن کردنبخاری آماده کنیم …
.
.
اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دوتاشو برداره ، اونوقت من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل ؟؟؟
درس حساب کردم دیگه ؟
.
.
یکی از تفریحات مفرح و سالم من توی زمستون اینه که وقتی شیشه ها بخار می کنه و یه نفر مشغوله نقاشی کشیدن رو شیشه است ، برم همه ی بخارارو پاک کنم …
.
.
هر مادری فکر میکنه بچه‌ش خوشتیپ ترین بچه دنیاست …
اما فقط یکیشون درست فکر میکنه که اونم مادر منه … !!!
.
.
این که دوس پسرتون پیکان داشته باشه یا فورد موستانگ فرقی نداره ، مهم اینه که … ولی نه ! راستشو بخواین خداییش خیلی فرق داره …
.
.
وقتی بارون می بارد همه چیز زیبا میشه …
گل ها
درخت ها
همه چیز
میگماااااااااا … میخوای یه سر زیر بارون برو شاید فرجی شد !
.
.
یه زمانی عطر می‌زدیم که بو بدیم ، الان عطر میزنیم که بو ندیم !!!
.
.
دینی – دینی – ورزش – ورزش …
جواب کوبنده در قبال سوال مامان بابا که بچه تو واسه فردا درس نداری ؟
.
.
برای بعضیا همه چیز تو جیب و کیفشون جا میشه … جز گوشی آیفون و سوییچ ماشینشون !!!
.
.
هیچوقت به انتخاب های خانومت نخند …
به هر حال خودتم یکی از اون انتخابا بودی !
در جریان باشید …
.
.
یه جمله فلسفی هم هست که میگه :
ش.ا.ش رو از هر طرف که بنویسی میریزه !
.
.
دستم خورد اینترنت اکسپلورر باز شد ، اومدم ببندمش زد رو شونم گفت میبندی ؟؟؟ اصن تو چشاش اشک جم شده بود ، گفتم نه بابا میخواستم مینیمایزت کنم !
.
.
پسر : کجا میری ؟
دختر : میرم خودکشی کنم …
پسر : پس چرا اینقد آرایش کردی ؟
دختر : آخه فردا عکسم تو روزنامه ها چاپ میشه !
.
.
به نظرتون اگه ایرانسل بفهمه اس ام اس هاشو نخونده پاک میکنم ، ناراحت میشه ؟
.
.
اگر در اتاقی با رنگ سفید بمانی از فرط آرامش دیوانه می شوی …
سیاه رنگ جدی است ، اگر در اتاقی با رنگ سیاه بمانی از فرط ناامیدی دیوانه می شوی …
قرمز رنگ جذاب و گرم است ، اگر در اتاقی با رنگ قرمز بمانی از فرط هیجان دیوانه می شوی …
زرد رنگ زندگی است ، اگر در اتاقی با رنگ زرد بمانی از فرط اضطراب دیوانه می شوی …
اصولا اگر زیاد در اتاق بمانی دیوانه می شوی ! زیاد هم ربطی به رنگها نداره ، پاشو برو بیرون اینقدر پای کامپیوتر نشین دیونه میشی !
.
.
بهترین قسمته پاییز و زمستون ، بیرون آوردن لباسای گرم و پیدا کردن پول از توی جیباشونه !
.
.
من و عشقم با هم خیلی فرق داریم !
مثلا یکیش اینکه من وجود خارجی دارم ولی اون اصلا وجود نداره !
.
.
آینه بغل ماشین هم نشدیم که بعضیا از اونی که فکر میکنیم بهمون نزدیکتر باشن …
.
.
یه دختر خاله دارم اسمش “طلا”ست ، توی “نقره” فروشی کار میکنه ، تازگیا رفته برنزه کرده !
فک و فامیله داریم ؟
.
.
لیستی تهیه شده از قبل برای دوبلر های ایرانی سریال دونگ یی در مواقعی که دیالوگ موجود نیست :
۱ – آقاااااااااااااا
۲ – بانوی من …
۳ – ولی قربان … همین که گفتم …
۴ – اومممممممممممممم … اااااااااااااااا …
.
.
یکی از شاخص ترین مزیت های سیم کارت های اعتباری اینه که می تونی به بعضیا که حوصله شونو نداری بگی : “شارژ ندارم”
.
.
دلنوشته ی یه دختر :
یه شوهرم نداریم که به هوای اون حالا قورمه سبزی که نه حداقل یه نیمرو پختن یاد بگیریم …
.
.
سکوتم از رضایت نیست
فکرم مشغول اینه که چطور دهنت رو آسفالت کنم … !!!
بعله !
.
.
این چند روزه بس که با کامپیوتر کار میکنم قاط زدم …
امروز قوری از دستم افتاد کف آشپزخونه ؛ داشتم دنبال ctrl+z میگشتم !
.
.
قانونی هست که میگه همه ی چاله چوله های جهان اونجاییه که میخواین تو ماشین SMS بدین …
.
.
یکی از دختر خاله هام از وقتی منقارشو عمل کرده همیشه در حالت نیمرخه …
تو ۱۸۰ دقیقه از فیلم عروسیه خواهرش نیمرخ میومد تو کادر ، نیمرخ از کادر بیرون میرفت !!!

یه فامیل داریم ۲۸ ساله بیکاره !
اگه دو سال دیگه بیکار بمونه بازنشسته میشه ؟
.
.
خدا دو گوش داد یه زبون که یکی بگی دوتا بشنوی ؛ البته برای مواقع ضروری ۲تا دست و ۲تا پا هم داده که اگه طرف خفه نشد انقد بزنی تا جونش در بیاد … والا !!!
به نعمت های خدا توجه داشته باشید دیگه !
.
.
گفت : اگه دوسم داری ثابت کن …
گفتم : چه جوری ؟
گفت : رگتو بزن !
رگمو زدم و وقتی داشتم تو آغوش گرمش جون میدادم گفت : اگه دوسم داشتی تنهام نمیذاشتی … !!!
من
مجید خراطها
عزرائیل
ماده انعقاد خون + گلبول های قرمز
.
.
هیشکی هم عاشقم نمیشه …
حالا خودم تنها بمونم مهم نیستا ، این همه کمالات و زیبایی داره هدر میره !
.
.
بیاییم و ساده از هم نگذریم … گلدار از هم بگذریم … یا حتی راه راه یا چارخونه !
.
.
لذتی که در کندن دوتا برگه سفید وسط دفتر درس بود در ۲۰ گرفتن هم نبود …
.
.
هر آدمی تو زندگیش حداقل یه بار مسواک یکی دیگه رو انداخته کف دسشویی ورش داشته فوتش کرده گذاشته سر جاش … .
.
اعتماد کردن به بعضیا تو این دنیا مثل فتح کردن قله اوِرِست با دمپایی ابری میمونه !
.
.
اگه سال ۲۰۱۲ رو بر عکس بنویسین میشه ZIOZ !!!
در زبان محلی ساکنان آمریکای مرکزی و جنوبی که شامل اقوام مایا و اینکا میشه معنی این کلمه “نابودی” است !
جالب بود نه ؟
شما هم نمیدونستین و جایی هم نخونده بودین ؟
نباید هم جایی خونده باشید چون اینو الکی نوشتم بترسونمتون …
.
.
از بستن بند کفشتون خسته شدید ؟
بند کفشتون رو با هدفونتون عوض کنید …
.
.
چرا آدمها از خجالت آب میشن ؟
چرا نوشابه نمیشن ؟ یا دوغ حتی ؟؟؟
.
.
نمی دونم که باباها چه اصراری دارن که اس ام اس دادن رو یاد بگیرن ، هر دفعه هم که میخوای بهشون یاد بدی گوشیو بهت نمیدنو میگن : صبر کن ، خودم بلدم !
.
.
وقتی میخوای خانمی رو از کاری منع کنی بهش بگو “برای پوستت خوب نیست” ؛ ۹۹٫۷۳% موارد جواب میده !!!
.
.
تو خونه ما به گونه ای فرهنگ سازی شده که لیوانو برمیداری میری سر یخچال ، یخچالو وا میکنی پارچو درمیاری سر میکشی بعد لیوانو میبری میزاری سر جاش !
متاسفانه فرهنگ سازی نشده …
.
.
به یک اتفاق خوب جهت افتادن نیازمندیم …
.
.
بعضی ها مثل دستگاه سی تی اسکن میمونن ، فقط تو وجود آدما دنبال عیب میگردن !
.
.
سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین !
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه !!!
اینجوری هم نگام نکنید ، من اگه خودم بلد بودم که الان اینجا نبودم !
.
.
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻔﮕﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ …
ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭم ﺗﺎ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﮔﻔﺖ :
ﻟﺒﺎﺳﺘﻮ ﭼﺮﺍ ﺑﺮ ﻋﮑﺲ پوﺷﯿﺪﯼ ؟
.
.
دانشمندی که نمیتونه ادکلن با بوی بارون درست کنه ، نباید به خودش بگه دانشمند …
.
.
یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن و همزمان با موبایلم بگم : لعنتیا تا من نگفتم هیچکس شلیک نکنه ، کلی آدم بیگناه اینجا هست !
توهم در حد سراب های بیابان های ۱۵۰ درجه آمازون …
.
.
“شام چی درست کنم ؟”
اولین جمله ی مامانم در حین جمع کردن سفره ی ناهار !
.
.
همراه اول اس ام اس زده :
با ارسال ک پیامک بدون متن به ۸۰۴۰ عضو باشگاه هواداران پرسپولیس شوید و با هر برد پرسپولیس صاحب مکالمه و پیامک رایگان شوید …
خوب نمی خوای مکالمه رایگان بدی چرا شرط های تخیلی میذاری ؟؟؟
.
.
من واقعا نمی دونم این مخترع جانونی هدفش از اختراع این وسیله چی بوده ؟
اولین جایی که تو خونه ما نون کپک میزنه جانونیه !
.
.
آدمها به غیر ازکودک درون و خر درون و گاو درون یدونه قورباقه درون هم دارن که قبل از ناهار صداش در میاد …
.
.
یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیستباز می پرسه خانم فلانی نیست ؟
گفتم: پـَـَ نــه پـَـَ هستن افتادنپشت اون کمد با خط کش بزن در بیاد …
.
.
هیچ وخت نتونستم بفهمم وختی مادرم بهم میگه :
“انشاله یه پسر اینه خودت نصیبت بشه”
نفرین بوده یا دعای خیر ؟!؟!؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


WELCOME
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Ƹ̴Ӂ̴Ʒ ZEBEL Ƹ̴Ӂ̴Ʒ و آدرس pesarzebel.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 94
بازدید کل : 5392
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1